Ridskoleserien i WE - 3:e omg -14/6 hos RRF - Intresserad ?
Vi vill informera om en rolig aktivitet som är på gång – Ridskoleserien, en tävling mellan Blekinges ridskolor (mer information finns via Blekinge Ridsportförbund). Tävlingen är den 14 juni hos oss Ronneby Ryttarförening
%20(2)%20Klocka%20WE.jpg)
Foto: CS WE - hinder
Vill du vara med? Denna omgång är hos oss RRF på våra ridskolehästar.
Anmäl ditt intresse till ridlärare eller via epost: ridskola@rrf.nu
3:e omgången är 14 juni hos Ronneby Ryttarförening , och det kommer att vara femomgångar under hela året.
Man blir tilldelad häst på tävlingsplatsen, så det är viktigt att känna sig säker på att sitta upp på främmande hästar och kunna genomföra ritten. Tävlingen genomförs i grenen Working equitation.
HÄR Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. ( länk till Blekinges RF hemsida) kan du läsa om hur tävlingen går till samt vilka delar du ska öva på till teoriprovet
Hoppas du vuill vara med och man ska rida regelbudet på ridskolan - Varmt välkommen !